Ce mai fac

Viata in Malta devine interesanta. De cateva zile, de exemplu, am devenit raw- vegan. Si nu ca mi-as fi dorit eu, dar s-a terminat butelia si nimeni din casa nu stie cand o sa treaca masina cu butelii, sa rezolvam buclucu. Pana atunci, o sa bag salata pana mi-or creste frunze. Si rod la mere. De vis, nu altceva.

Am fost si pe aproape sa am un job. La un magazin de tigari electronice. Unde lucra o italianca ce mi-a dat si mie sa incerc o aroma noua. Dupa ce am tras cu tupeu din tigara electronica, mi-a zis si ce-am testat. Era DOAR ceva similar cu canabisul. Si ca in zilele urmatoare vine si un neam de marijuana, m-a anuntat zambind. Toate astea, se intamplau cu manele pe fundal. (Italianca avea iubit roman si de aici dragostea pentru Guta). Bag de seama ca reactia mea la manea si la canabis, n-a prea convins-o , dovada ca nici nu m-a mai sunat.

S-apoi am descoperit cel mai tampit joc posibil, Candy Crush Saga, pe care-l banuiesc ca da dependenta. (Pe cuvant de onoare ca nu stresez pe nimeni cu invitatii).  Insa eu una recunosc ca-i o metoda sa uiti de toate. Te agiti dupa bulinele alea colorare, pana te ia capu’. Sau ramai fara viata si nu mai poti juca decat dupa cateva zeci de minute. Estimez ca in curand, motivul pentru care o sa-mi iau smartphone o sa fie fix jocu’ asta.

Vestea buna, e ca am nimerit si doua zile in care am decis sa-mi iau pauza si m-am dus la plaja. Moama ce bine a fost 🙂

S-altceva nu mai fac, desi ar cam trebui sa-mi gasesc un job, ca altfel o s-o imbulinez.

Iar azi, uite-asa, imi propusesem nu mai fac nimic-nimicuta ci doar ma bag sa va citesc, ca nu mai stiu care ce mai faceti. 🙂 Insa… tocmai am primit un telefon cum ca-s asteptata la un alt interviu. Asa ca mi s-au dat toate planurile peste cap 🙂

Voi sa aveti o duminica cu soare, oameni dragi!

 

2 gânduri despre &8222;Ce mai fac&8221;

    • Imperfect woman zice:

      🙂 Tare mi-e dor sa lenevesc, Mihaela! Si sa va citesc gandurile!! 🙂 Apropo, iti sta de minune noau tunsoare!! 🙂

Lasă un răspuns

