Ganduri despre FERICIRE

IMG1067

Azi. Eu. Mare si o carte in brate. Si gandu-mi zboara la FERICIRE .Aia pe care o caut de ceva vreme. S-am am cautat-o peste tot. In dragoste, in prieteni, in munca, in vacante.

Ba chiar pe la 20 de ani, m-a pocnit ideea cum ca fericirea o sa vina cand o sa imbrac rochia de mireasa. Ceva mai  tarziu am inteles ca lucrurile nu stau chiar asa. Ca n-o sa-mi aduca Fat Frumos fericirea pe tava. Nici gand.

Spre 30 de ani, cand m-am prins ca-i groasa treaba, mi-am pus ohelarii, c-am zis ca asa poate o vad mai bine. Nimic.

Abia zilele astea am inteles ca pentru mine, FERICIREA inseamna de fapt, pace interioara. Cred cu tarie, ca atunci cand esti impacat cu tine, esti pe drumul cel bun. Atunci cand te accepti asa cum esti. Cu cateva kilograme in plus, cu multe fire albe sau cu riduri. Fara sa incerci sa te schimbi, doar de dragul altora.

Cand iti accepti greselile si alegerile  facute in trecut. Si mai ales cand treci peste ele. Cand intelegi ca de fapt, trecutul e undeva in urma, iar viitorul fix in directia opusa. Si poti sa jelesti cat vrei, trecutul ala e. Poti sa faci insa multe, pentru viitor. Doar pe ala il mai poti schimba. Trecutul, oricat te-ai da cu capul de pereti, n-o sa de schimbe.

Si mai cred cu tarie ca fericirea apare abia dupa ce incetezi sa te invinovatesti, pentru lucruri si situatii care nu depind de tine. Cand incetezi sa te invinovatesti pentru relatii care n-au mers, pentru prieteni care au decis sa plece, sau sau rude care te-au dezamagit. Fericirea apare cand ai curajul sa elimini usurel dar sigur, oamenii care iti fac rau. Prieteni care te suna doar cand au nevoie de ceva sau oameni care pur si simplu, din cauza frustrarilor pe care le au, ajung sa-ti strice zilele.

Da, fericirea vine abia dupa ce iti accepti trecutul asa cum este si ai curajul sa privesti senin, spre viitor. Cand poti sa-ti spui tie: „Asta-s eu! Am gresit. Mult si de multe ori. Insa vreau sa merg inainte, pentru ca am multe de recuperat.”

 

8 gânduri despre &8222;Ganduri despre FERICIRE&8221;

  1. Loredana zice:

    Draga de tine! Și a venit vremea să spui așa, da? Hai, că e timpul și ai la îndemână o locație numai bună să te inspire. Bucură-te de tot ce poți, împacă-te cu tine, ca să fie bine! Te pup!!!

    • Imperfect woman zice:

      Hugs, Lore!! In sfarsit…simt si eu ca o sa fie bine 🙂 Nu stiu daca-s eu care ma schimb (adica imbatranesc), daca e soarele sau marea, ori oamenii astia 🙂 Dar ceva e in aer, asta-i sigur!

    • Imperfect woman zice:

      Iti multumesc pentru cuvintele frumoase, Diana!!
      Abia astept sa opresc un pic timpul asta si sa-ti rasfoiesc blogul!

    • Imperfect woman zice:

      Doamne cat ma bucur sa vad ca mai e cate cineva care strege praful pe aici….Da, sunt…si azi mi am propus, din nou, sa ma intorc la blog. Nu am renuntat nici un moment, ci doar a fost o perioada plina cu de toate. Schimbari multe, job/uri noi, oameni noi…munca multa. Insa mi a fost atat de dor de locul asta al meu, incat mi am promis, iar, ca nu l mai abandonez!

  2. trenda zice:

    Da… Fericirea… Este greu de spus cine poate sa ti-o aduca… sau cum ai putea sa o gasesti. Poti sa te accepti asa cum esti, poti gasi linistea interioara, poti deveni imuna la criticile celor din jur, poti accepta ca asta este. Dar te-ai gandit ca este posibil ca toata aceasta liniste, fara inflexiuni in viata inseamna doar liniste… Am trecut printr-operioada de vreo 3 ani, in care m-am acceptat asa cum eram. Cu kilograme in plus, cu fire de par alb in cap, cu ochelari… Si ma gandeam ca asa este viata dupa 30 de ani… Credeam ca sunt fericita, dar apoi mi-am dat seama ca nu este deloc asa. Era doar o stare de acceptare si de nefericire. Nu mai zambeam, nu mai radeam, nu mai aveam incredere in mine… De vreo jumatate de an, am inceput sa caut dinou fericirea… Sunt mult mai atenta cu mine si incerc sa traiesc mai mult viata si sa profit de fiecare ocazie de a iesi, de a face lucururi noi, sporturi noi… Ma simt putin mai vie :)!

Lasă un răspuns

