I m going home!!

S-am zis ca-i timpul sa dau o fuga pana acasa. O saptamana. Sa revad oameni dragi, sa beau cafea facuta de mama si sa mananc zece kile de ardei copti facuti tot de mainile ei ( draga de ea, cred ca de trei zile da iama prin piete sa-i adune pe cei mai frumosi si sa-mi pregatesca mie, iar eu sa mananc o saptamana numai ardei copti. Pot, pe bune. Am incercat deja). S-apoi stiu eu ca matusa ma va astepta cu niste tavi de eclere. Deci am si desert, tot pentru o saptamana.

Planuri am o mie, facui liste si listute cum sa ma impart sa-i vad pe toti. Ca asta e tot ce vreau. Sa ma bucur de oamenii astia pe care nu-i mai vad de un an si ceva. Mda, cred ca asta-i partea proasta a plecatului prin tari straine. Ca-i ai pe cei dragi, doar in suflet. Ca nu poti sa imaparti cu ei fiecare bucurie sau tristete. Ca nu poti sa le stai alaturi cand au cele mai fericite zile sau sa-i imbratisezi in cele mai triste nopti. Ca nu poti sa participi la pregatiri de nunta, de botez sau aniversari.

Ma duc sa iau o doza de energie si la intoarcere, as avea planuri noi. S-o sa mai cumpar niste carti, ca tare mi-e dor!!!

Sa aveti week-end frumos, dragilor!!!

4 gânduri despre &8222;I m going home!!&8221;

    • Imperfect woman zice:

      Tare bine fu acasa, Ana! Drept e ca n am vazut ardei copti, dar numai eu stiu cate portii de cartofi prajiti cu mujdei de usturoi am halit!!

Lasă un răspuns

