I m back!

Da,  mi-era dor de blog. Si da, mi-era dor de oamenii frumosi pe care i-am cunoscut prin intermediul blogului. Asa ca m-am intors. Si sper sa nu mai plec curand.

Inevitabil imi dau seama ca blogul m-a ajutat mult, iar scrisul e cumva o terapie.

Ce mai fac? Binisor, na. Principala realizare ar fi ca in sfarsit sunt in forma.

wnd_ce853dea0562c2f3ffb0faa5b2a3c2d8

Ca urmare a acestui fapt, am considerat ca o scurta discutie cu un nutritionist e mai mult decat necesara. Treaba cum ca micul dejun trebuie sa fie mai consistent decat pranzul, mi-a dat peste cap toateee ideile mele despre dieta si stil de viata sanatos.

Apoi a urmat o intalnire cu un personal trainer. Recunosc ca m-a dus capu’ si am avut insipratia sa-mi iau doua saptamani libere, imediat dupa intalnirea cu gym-u. Altfel, nici nu cred ca as fi fost capabila sa merg la lucru. Are cineva idee cum e dupa ce te duci la sala prima data, dupa niste zeci de ani?? Si dupa niste zeci de kile puse pe tine? Ceva de vis, va spun!

In rest is bine sanatoasa, „grasa si frumoasa” dupa cum ar zice cu mandrie bunica-mea.

Si in sfarsit am gasit un job la care mi-e drag sa ma duc. 🙂 E un soi de club al alcoolistilor anonimi, insa jur ca m-am adaptat. Si in sfarsit, ma duc la lucru, fara sa injur in prealabil. Nu mai facusem asta de muuulti, da muulti ani.

 

5 gânduri despre &8222;I m back!&8221;

  1. mihaela pojogu zice:

    Bine ai renevit! Cautand informatii despre niste pantaloni pierduti, e bun si blogul la ceva… (lasat momentan in paragina), te-am vazut! 🙂
    Daca la munci e bine, incerci si pe celelalte planuri sa aduci imbunatatiri in viata ta, eu zic ca e excelent si iti doresc numai bine, la rezultate cat mai bune, satisfactii si zambete!

    pupici

    • Imperfect woman zice:

      Buna Mihaela! Mercy mult!! Si eu ma bucur ca v-am regasit!!
      Sper ca esti bine,,,am vazut ca nici tu nu prea ai mai avut timp de blog. 🙂 Na, stiu, se intampla sa mai apara si alte prioritati. Pup si sper sa-ti citesc in curand noile postari!!

    • Imperfect woman zice:

      Buna doamna draga!! Sa stii ca mi-a fost dor de tine!! Tare-s curioasa sa vad ce-ti fac pisicutele. Stiu ca acum ceva vreme il aveai doar pe Samir. Apoi am mai vazut cel putin, inca doi pisoi mici si tigrati 🙂
      Despre job-ul meu, e un soi de scoala privata de engleza, unde managementu (astia au scoli prin toata lumea) a prevazut buget saptamanal ca noi sa mergem si sa bem ca porcii, pe banii lor. Fix asa. La modul ca avem in fiecare saptamana organizate party pt studenti, la care ar trebui sa ne ducem si noi. Iar a doua zi, juma din colegii mei is complet mahmuri, lucru care e absolut normal si de inteles, atata timp cat managerii si supervisorii sunt primii care se duc 🙂 (tare greu mi-a fost la inceput sa diger treaba asta). Dar m-am adaptat.

      • Ana zice:

        Uau….asa job mai rar…naspa e ca pune ficatu-n pioneze…😊
        Bafta si succes!
        Cu pisoii…mai sunt doua vargate, domnisoare 😁 Fiona si Mitzi…toti trei sunt stricati la mansarda…ca si stapanii doara! 😂😂😂

Lasă un răspuns

