Pentru ca mai sunt si zile bune

Desi fu ziua mea libera, evident la 7 eram in picioare (futu-i mama ei de caldura si durere de spate). Bine, mint cand spun in picioare, ca practic ma tavaleam in pat, de pe-o parte pe alta. Si ca ma prind ca nu-i chip sa mai dorm, ma duc sa-mi fac cafea. In bucatarie descopar cu uimire ca nu-i nimeni acasa, decat io cu pisica, ceea ce inseamna ca laptopul e al meu 🙂 Si pot sa stau cu AC la 16 grade, nu de uita nimeni chioras.

Mdeci bun, io cu cafeaua, liniste, am si laptop, pisica toarce, ce mai, viata de lux. Tolanita pe canapea, fix sub AC, deschid laptopu. Si gasesc oferta la Ryanair. Atunci imi pica fisa ca eu de ceva vreme aveam in plan niste shopping in Italia, ca astia aci in Malta, n au nimic fain pentru cele asa ca mine, cu forme (in fine, ar trebui sa zic nitel grasuta da sarim peste). Bun, hai sa vad ce preturi au. Gasesc neste oferte super, fix pentru cand incep reducerile. Mai mut decat atat, descopar cu uimire ca mai am bani pe card 🙂 asa ca s fericita posesoare a unei sesiuni de 2 zile de shopping.

Cred ca mi-e deajuns pe ziua de azi.

(In fine, mint, tot ma mai uit, ca parca-parca as mai lua un bilet.)

Lasă un răspuns

