Ganduri aiurea

Astazi: Miercuri 23 August. O zi ok, scurta la munca. Dupa amiaza mi-o voi petrece facand liste legate de cele cateva zile pe care le voi petrece in Italia, la mama 🙂

Sunt recunoascatoare pentru: ca sunt in Malta, ca am asigurare medicala privata si pentru ca aici am intalnit un medic- roman, mai mult decat extraordinar.

Ma gandesc: ca as vrea in vacanta. Cumva, eu n-am apucat sa ma duc intr-o vacanta adevarata, din aia in care pleci pentru o saptamana- doua undeva..si nu-ti mai pasa de nimic . E drept ca am mai plecat/vizitat cate ceva, asa o zi, doua…dar usor-usor incep sa simt nevoia sa ma indepartez de tot si toate. Pur si simplu sa spun pauza la tot. Imi dau seama ca ultima vacanta a fost in 2007 🙂 – mda, acum 10 ani, cand m-am intors din Italia si am plecat cateva zile in Eforie Nord. Fuck! Merit o diploma!

Ma mai gandesc si la cate un nou inceput, ca jobu-ul e plictisitor, ca Malta e frumoasa dar prea calda si prea mica.

Ma gandesc ca s-au facut doi ani de cand n-am mai fost in Romania, ca mi-e dor de bunica, de visinul din curte, de vecinul cu vacile lui, de cativa oameni dragi, de munti, verdeata…Sa fie nostalgie??

Sper: sa ploua. Nu am mai vazut nori pe cer de prin martie, cred. Si cand vad poze din tara, cum ploua cu zilele, ma apuca invidia.

Imi doresc: sa mi fac ordine in lucruri (si in ganduri ar trebui sa fac ordine). Sunt decisa sa arunc/ donez absolut tot ce nu mai port sau nu-mi place sau nu ma incape. Da, am avut cretina idee sa cumpar chestii doar ca erau faine, cu gandul ca le voi purta cand voi slabi. Si nu, n-am slabit.

Vreau: sa ma duc la o lectie de aerial yoga, desi e cam scump. Daca nu mai dau semn, sa stiti de unde mi se trage.

descărcare

In bucatarie: facem shaorma. Adica avem de ieri niste piept de pui la gratar, am luat lipii…salata de varza avem, ceva rosii la fel, ne mai lipsesc cartofii prajiti, pe care ii va face al meu frate. Deci azi doar o sa spal vasele 🙂 Maine la lucru o sa-mi iau o salata verde cu ton 🙂

In casa: e liniste si bine. Capapeaua din living a devenit locul meu de suflet. Nu stiu daca e caldura, inceput de depresie, oboseala sau prea multe ganduri, cert e ca in ultimul timp nu am chef si energie sa fac nimic. Stiu ca trebuie sa ma adun, insa…imi pare destul de greu.

Saptamana care a trecut: am avut parte niste discutii aiurea la job- oh da, mi-am amintit cat de complicat e sa lucrezi cu femei proaste 🙂

d5f89c8a6a4ee7706c63a62f7136bbc8

Ieri: Am revazut o persoana draga, am baut o sticla de vin in loc de pranz si apoi am gustat cel mai fain burger vegan.

 

Lasă un răspuns

