Cine mi-a furat feng-shuiu?

Nu mi-e foarte clar ce se intampla cu mine, da’ undeva am pierdut toata rabdarea pe care candva o aveam. Cand vorbesc cu fosti colegi si-mi spun ca le lipseste calmul meu si modul in care reuseam sa raman rationala si in situatii nu tocmai fericite, ma uit chioras si am senzatia ca nu despre mine  e vorba.

Pentru ca Gabriela din ziua de azi, scoate cel putin un f*ck pe ora, spre disperarea sefilor si a colegilor.

21192378_1064139150356051_9126015741326341468_n

Mai mult, am devenit asa un fel de mama Omida si cum simt ca apar problemele la lucru, ma apuca injuratu. Misto e ca de cele mai multe ori, niste „fuck” asa in avans simt ca ma ajuta.

Cert e ca vreau feng-shuiu inapoi. Vreau sa fiu calma again!!!!!

 

2 gânduri despre &8222;Cine mi-a furat feng-shuiu?&8221;

    • Imperfect woman zice:

      Incerc, pe cuvant, insa cred ca am nevoie de mai mult decat sa numar. 🙂 Pana una alta, ma bucur ca o sa am doua saptamani libere, poate-s doar obosita. Sau cel putin asa sper!

Lasă un răspuns

