Sfarsit de octombrie

Astazi= marti 31 Octombrie, ziua mea libera, io in varf de pat cu laptopul in brate si cafea langa.

Pe noptiera= „Eat, Pray, Love” si „Psycholigies”- singura revista pe care o cumpar luna de luna

Sunt recunoascatoare pentru= mama mea ce draga si fratele meu cel stresacios 🙂

Ma gandesc= ca abia astept sa se termine 2017. Pe de alta parte, stiu ca anul asta a fost anul in care am invatat (iar) cat intr-o viata. Despre mine, despre altii, despre cum poti sa cheltui mii se euro pe avocati intr-o tara straina desi singura vina e ca ai picat la momentul nepotrivit in locul nepotrivit, despre ce inseamna procese intr-o tara straina…Si nu, dupa mai bine de un an si jumatate, chestiunea in sine e departe de a se termina.

Sunt totusi uimita ca reusesc sa iau totul ca pe o pura intamplare, ca merg inainte fara sa ma stresez prea mult.

22554823_1694201953934664_5293816014430411017_n

Sper= sa ajung in tara cat mai curand. Mi-e dor de niste oameni frumosi! Cativa, ce-i drept!

In bucatarie= intentionez sa fac o supa de perisoare. Da, io fac supa de perisoare si chiar imi iese.  Apoi mai am in plan un piept de pui cu sos tzaziki – inca o data, io fac puiu la gril si tot io sosu tzaziki-  🙂 si niste legume la cuptor. Puiul si legumele vor fi pranzul meu pt urmatoarele 2 zile la job. Ba chiar ma gandesc sa fac poze si sa scriu ce gatesc, pentru momente in care n-am inspiratie 🙂

In casa= liniste si pace. Cred ca e prima data cand ma indragostesc de o casa, care nu e a mea. In februarie se fac 4 ani de cand locuiesc aici 🙂 si atata timp cat voi ramane in Malta, n-am nici un gand sa ma mut.

Azi= Absolut nici un plan, in afara de niste cumparaturi de la magazinul de langa casa. Iubesc zilele in care nu trebuie sa fac ceva anume.

Vreau= sa ma duc in Grecia la anu 🙂 Asa singura, o saptamana, undeva prin iunie. Sa vedem ce-o sa mai fie. Deja am rezervat un zbor in Ianuarie in Catania pt 2 zile de shopping si in Februarie ma duc la Venetia, sa vad Carnavalul. Doar io 🙂

Sa nu mai faca astia de la Ryanair oferte!!!

 

3 gânduri despre &8222;Sfarsit de octombrie&8221;

  1. Ana zice:

    Nush ce ai patit, dar tin pumnii sa fie cu happy end pentru tine!
    Haozi, ca de mult vroiam sa te intreb: tu ce limba vorbesti acolo? Ca mie una malteza imi suna a limba impletita!
    Si distractie frumoasa pe unde te excursionezi! ☺😙

    • Imperfect woman zice:

      Buna, Ana! Eu n-am patit nimic,doar a trebuit sa platesc avocatii si sa ma plimb pe la tribunal. Al meu frate a vazut o bataie intre seful sau si un tip beat si a incercat sa-i desparta. Si de aici..o intreaga poveste. El e bine, atat ca nu poate sa paraseasca Malta pana se termina procesul, si cum in Malta exista un singur tribunal, un caz se incheie in medie in 8-9 ani. Evident el ar pleca maine, asa ca incercam fel de fel de variante sa scape si sa plece 🙂
      Cat despre limba, ai perfecta dreptate, Malteaza e ceva de groaza, un soi de limba arabica…Norocul meu e ca si Engleza e limba oficiala 🙂

Lasă un răspuns

