Jurnal de sport – Octombrie

Am incercat sa impart exercitiile asa, cumva pe caprarii. (Nu prea stiu sa le traduc in romana, ca la mama acasa io nu prea am stiut ce e aia sala.)

– incalzirea cu 10 min pe banda, incl 1, si sa alternez 2 min mers la 5.0 cu 1 min alergat usor la 6.5.

-la final, 15 min eliptica

SAPTAMANA  1

  • Luni 2legs
  • Miercuri 4arms
  • Vineri 5 – legs
  • Sambata 6-arms

SAPTAMANA 2

  • Luni 8-  legs
  • Marti 9-  arms
  • Joi 11- legs
  • Vineri 13-  arms

SAPTAMANA 3

  • Luni 16 legs
  • Marti 17 arms
  • Vineri 20 legs
  • Duminica 22 arms

SAPTAMANA 4

  • Marti 24-  legs
  • Joi 26–  arms
  • Sunday 29–  legs

 

legs day la inceput                                     legs day la sfarsit de luna


  • 1. adductor 20                                      1. adductor 30
  • 2. abductor 20                                      2. abductor 30
  • 3. thigh extension 15                          3. thigh extension 20
  •                                                                 4. legg curl 20
  • 4. legg press nr 7, 40 kg                      5. legg press nr 7, 50 kg
  •                                                                  6. calf raises nr3, 40 kg
  • 5. lunges                                                7. lunges
  • 6. squats cu swiss ball                         8. squats cu swiss ball
  • 7. abdomene                                          9. abdomene
  •                                                                 10. alternante heels touchers
  •                                                                 11. foarfeca
  •                                                                 12. pass between leggs 3 kg

 

arms day la inceput de  luna               arms day la sfarsit de luna


  • 1. lateral pull down 20                     1. lateral pull down 25
  •                                                               2. lateral pull down middle 25
  • 2. long pull 15                                    3. long pull 25
  • 3. seated chest press 10                   4. seated chest press 15
  •                                                               5. peck deck linia 2
  • 4. swiss ball chest fly 4 kg               6. swiss ball chest fly 5 kg
  •                                                               7.  swiss ball chest fly diffrent position 5 kg
  • 5. swiss ball, 5 kg one hand             8.  swiss ball, 5 kg one hand
  • 6. lateral raises cu 3 kg                     9. lateral raises 3 kg
  • 7. bridges  cu 5 kg                             10. bridges cu 1 picior
  •                                                               11. blue ball
  • 8. plank                                               12. plank
  • 9. side plank                                       13. side plank

 

Rezultate ?N-as prea avea la cantar, da’ intructorul mi-a explicat ca in medie, pe luna se pierde 1 kg de grasime si in acelasi timp se castiga 1 kg de muschi, si de d-asta pe cantar nema diferenta. Sper sa aiba dreptate. 🙂 Ce-i drept, cred ca am dat jos ceva cm in talie, insa nimic semnificativ, din pacate.

Reclame

3 gânduri despre ”Jurnal de sport – Octombrie

  1. Mărgeluţa zice:

    Si eu sunt la dieta. Am inceput Rina 90 de vreo 5 ori anul asta, insa nu se lipeste de mine. Ce-I drept, nici eu nu mai am vointa de fier din tinerete, dar nici sanatatea si organismul de atunci… Asa ca m-am resemnat in privinta asta si am zis ca ar fi mult mai bine sa-mi fac eu o dieta personalizata, cu principiile Rina la baza. Apoi cine imi cunoaste corpul mai bine decat mine? Dupa lupte seculare si chinurile dracu’, victorie, am invins: -2 kg azi dimineata. Merge greu, foarte greu, dar macar nu sta pe loc! De sport si sala nu am timp deocamdata, poate de la anul. Asa ca de la cineva care stie prin ce chinuri treci, bafta si persevered ta!

    • Imperfect woman zice:

      Saru mana, Margeluto draga! Sa stii ca ma simt mai bine cand stiu ca nu-s singura care se chinuie pentru niste amarate de kilograme 🙂 Asa cum spui si tu, cine isi cunoaste corpul mai bine decat noi? Eu am fost si la nutritionist si ..n-a mers. Insa exact ca tine, am luat ideile de baza…2 fructe in fiecare zi, si proteine, macar la o masa. 🙂 Te pup de o mie de ori!!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s