Jurnal de sport – Octombrie

Am incercat sa impart exercitiile asa, cumva pe caprarii. (Nu prea stiu sa le traduc in romana, ca la mama acasa io nu prea am stiut ce e aia sala.)

– incalzirea cu 10 min pe banda, incl 1, si sa alternez 2 min mers la 5.0 cu 1 min alergat usor la 6.5.

-la final, 15 min eliptica

SAPTAMANA  1

  • Luni 2legs
  • Miercuri 4arms
  • Vineri 5 – legs
  • Sambata 6-arms

SAPTAMANA 2

  • Luni 8-  legs
  • Marti 9-  arms
  • Joi 11- legs
  • Vineri 13-  arms

SAPTAMANA 3

  • Luni 16 legs
  • Marti 17 arms
  • Vineri 20 legs
  • Duminica 22 arms

SAPTAMANA 4

  • Marti 24-  legs
  • Joi 26–  arms
  • Sunday 29–  legs

 

leg day la inceput                                     leg day la sfarsit de luna


  • 1. adductor 20                                      1. adductor 30
  • 2. abductor 20                                      2. abductor 30
  • 3. thigh extension 15                          3. thigh extension 20
  •                                                                 4. legg curl 20
  • 4. legg press nr 7, 40 kg                      5. legg press nr 7, 50 kg
  •                                                                  6. calf raises nr3, 40 kg
  • 5. lunges                                                7. lunges
  • 6. squats cu swiss ball                         8. squats cu swiss ball
  • 7. abdomene                                          9. abdomene
  •                                                                 10. alternante heels touchers
  •                                                                 11. foarfeca
  •                                                                 12. pass between leggs 3 kg

 

arms day la inceput de  luna               arms day la sfarsit de luna


  • 1. lateral pull down 20                     1. lateral pull down 25
  •                                                               2. lateral pull down middle 25
  • 2. long pull 15                                    3. long pull 25
  • 3. seated chest press 10                   4. seated chest press 15
  •                                                               5. peck deck linia 2
  • 4. swiss ball chest fly 4 kg               6. swiss ball chest fly 5 kg
  •                                                               7.  swiss ball chest fly diffrent position 5 kg
  • 5. swiss ball, 5 kg one hand             8.  swiss ball, 5 kg one hand
  • 6. lateral raises cu 3 kg                     9. lateral raises 3 kg
  • 7. bridges  cu 5 kg                             10. bridges cu 1 picior
  •                                                               11. blue ball
  • 8. plank                                               12. plank
  • 9. side plank                                       13. side plank

 

Rezultate ?N-as prea avea la cantar, da’ intructorul mi-a explicat ca in medie, pe luna se pierde 1 kg de grasime si in acelasi timp se castiga 1 kg de muschi, si de d-asta pe cantar nema diferenta. Sper sa aiba dreptate. 🙂 Ce-i drept, cred ca am dat jos ceva cm in talie, insa nimic semnificativ, din pacate.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s