Jurnal – 4 Februarie

O poza

2d1352fd7e26f200029ca037733e1b3f

Azi– duminica, zi de lenevit. Nici un plan, poate doar sa-mi fac asa o idee despre cum o sa-mi umplu zilele la Venetia. Si un film, sau poate doua, ca tot mi-a dat cateva idei Margeluta. Ea mi-a recomandat acum cateva zile „Mountains between us”…ioi, filmu asta m-a cucerit asa ca astept cu nerabdare sa vad si restul de filme recomandate de ea.

Sunt recunoscatoare pentru- vecinii mei. Niste maltezi atipici, cel putin ea. E o placere sa stam de vorba, de fiecare data.

Ma gandesc= ca inca mi-e dor de oameni carora nu le e dor de mine, ca inca simt ca sunt cumva blocata in trecut… Zilele trecute ma gandeam ca dintre colegii de la liceu, sunt singura care nu s-a casatorit…

Sper- ca in Februarie sa ma duc la sala de 6 ori pe saptamana.

In bucatarie- supa de pui. Nu mai facusem de mult si tare imi era dor. A iesit atat de buna incat am facut de 2 ori.

Cu ce-mi ocup timpul liber- pai cu mersul la sala 🙂 Nu stiu ce s-a intamplat in Ianuarie, m-am dus mai des, probabil am fost si mai atenta la mancare si printr-o minune am reusit sa slabesc cam 1 kg pe saptamana, iar asta cumva m-a convins sa calc mai des pe acolo. Ce-i drept e si antrenorul maltez de vina… Presimt probleme in viitor, din cauza asta.

In casa- liniste…

Vreau- sa stiu ce vreau de la viitor.

Saptamana care a trecut– la job lucrurile au mers mai ok decat de obicei, am descoperit supa de linte….ioi cat e de bunaaaaa, am fost dupa reduceri, pe la sala…si-n rest am evitat orice interactiune umana 🙂

Saptamana viitoare– sunt libera, o sa o vad pe vara-mea o zi, apoi o sa petrec 3 zile la Venetia, singura 🙂 Weekendu viitor o sa ma vad niste fete dragi 🙂 iar asta o sa fie oficial prima iesire in lume, pe anu asta. :-)))

Lasă un comentariu