Jurnal de slabit- Sau de la 90 in jos

Am zis sa fac pagina separata pentru capitolul asta.

Mdeci, apogeul fu in 20 Septembrie 2017 cand m-am intors de la mama din Italia si cantarul mi-a aratat 90.3 Kg. Altfel spus, la 1.60 inaltine, si 1.20 in talie, ce sa zic, rotunda eram, fara sa exagerez in vre-un fel. Asa ca m-am reintors la sala, asta dupa ce mai fusesm in martie, aprilie si nitel in mai, dar cam fara chef si mai ales, fara rezultate pe cantar. Plus ca m-am ales cu o durere de spate ceva de groaza iar la recomandarea medicului, am luat pauza 3 luni de la orice fel de miscare.

Octombrieam slabit 1.5 kg-  15 antrenamente-  ( 88.8 kg la final de luna),  am scris aici cum au mers lucrurile si cam ce exercitii faceam. Asa cum ziceam si acolo, rezultate la cantar, again nimic semnificativ.

Noiembrieam slabit 0.5 kg- 13 antrenamente-   (88.3 kg la final de luna),  scriam aici  cam ce-am facut. Din noiembrie am inceput usor sa fie mai atenta si la alimentatie

Decembrie-am slabit 0.6 kg- 9 antrenamente-  (87.7kg)  la care as adauga 2 zile cu alergatul dupa cadouri si 3 zile cand am- plimbat musafirii de Craciun prin Malta.

Ianuarie- am slabit 2.5 kg – 15 antrenamente plus 2 zile de mers pe jos in Catania si am ajuns 85,2 kg. Nu stiu de unde a fost schimbarea, poate in faptul ca Mark- antrenorul meu preferat 🙂 mi-a explicat sa o las mai usor cu circuitul de exercitii (ajunsesm sa fac si o ora) si sa fac mai mult cardio. Cum am vazut rezultate de la saptamana la saptamana, a fost mult mai usor sa ma motivez si sa ma duc la sala mai des si sa mananc mai atent. Pentru prima data am simtit ca fac ceva bine 🙂 La capitolul mancare, am introdus cu succes supa de pui 🙂 si pe cea de linte. Si am mers pe aceeasi idee ca pana acum, mic dejun biscuiti din oats facuti de mine cu nuci si in zilele libere oua in tigaie, 2 gustari cu fructe, pranz o combinatie de carbohidrati, proteine si legume- de cele mai multe ori supa, ori paste su sos de carne si fasole verde langa. Cina– ce se nimerea, de la mamaliga cu branza, la supa crema de legume sau cea de linte in care am adaugat iaurt grecesc, ori paste- daca la pranz aveam supa de pui. Oh da, si am inceput sa beau si ceva mai multa apa, insa oricum as da-o, eu la 2 litri pe zi nu ajung.

Si nu, nu am tinut dieta pentru ca acum, dupa ani de  zile de incercari stiu ca nu pot. Numai in ianuarie pot sa spun ca am mancat prajituri de 4-5 ori- insa cu limita, la fel si pizza- insa cate o felie, si cartofi prajiti- asa de pofta 🙂 Si ciocolata, de cateva ori, insa tot asa fara sa dau gata o ciocolata de juma de kil in 10 minute.

Provocarea pentru februarie o sa fie sa ma duc de 6 ori pe saptamana la sala.

Februarie- am slabit 2.6- kg 22 antrenamente- 82.6 kg (zilele din Venetia cand am mers cate 20 de mii de pasi pe zi, eu le consider antrenamente 🙂

Concluzie dupa prima in luna in care am chiar am vazut rezultate:

  • ca sa slabesc musai sa-mi misc fundu macar 5-6 ori la sala. 2-3 antrenamente nu vor face minuni.
  • 30-40 min de cardio is un must, cat mai combinate- treadmill, rowling machine, eliptical.  30 min la inceput si macar 10 la final.
  • exercitiile la masini nu prea isi au rostul, in conditiile in care tot ce vreau eu e sa slabesc si nu sa tonifiez. Deci body exercise are the key- cat mai multi muschi folositi, cu atat mai eficiente vor fi- pt picioare– squats cu kettlebel, 8turi cu kettlebell, lunges, side lunges cu o bara de 4 kg,  sarituri laterale pe bossu ball, alergat pe loc cu genunchii sus, etc. pt maini-half push ups, ridicari gantera cu 5 kg, half squats cu 3  kg in maini, squats cu mingea,  kettlebell deasupra capului, pt abdomen– kettlebell swing, kettlebell in jurul corpului, bridges cu 6 kg, pass between legs cu 3 kg, abdomene, intr-o parte cu 6 kg, plank cu pas lateral, side plank. etc.

Ce vreau de la Martie? Sa continui sa merg de 6 ori pe sapt la sala. Chit ca-n unele zile o sa ma duc doar sa merg.

Martieam slabit 3.7 kg luna asta– am facut 24 de antrenamente la sala78.9 kg Sincer, nu prea stiu cum am slabit luna asta. Si culmea, asta e luna in care am slabit cel mai mult, aproape 4 kg. Pana acum tinem cu juramant jurnalul alimentar, bine, nu era jurnal era aplicatia de la Samsung, insa luna asta am cam uitat complet. Iar pe langa uitat se adauga niste Baileys, cam multicei carbohidrati, etc. Plus la sala, am cam tinut-o numai pe cardio si super putinele exercitii. Spre marea mea uimire merge. Slabesc. Ba chiar am ajuns in stadiul in care au inceput sa stea hainele pe mine ca pe gard. Lucru bun, de altfel, na, pentru prima data dupa niste luni pot sa spun ca vad si eu rezultate- oficial am slabit in total mai mult de 10 kg 🙂 . Ma astept evident la stadiul de platou, ala in care nu o sa mai dau jos nimic-nimic. Atunci sa vedem cu o sa o dau.

Ce vreau pentru Aprilie? Acelasi 6 zile pe saptamana la sala, si recunosc ca sunt tentata sa iau niste suplimente cu L-Carnitina.

Anunțuri