Jurnal de slabit- Sau de la 90 in jos

Am zis sa fac pagina separata pentru capitolul asta.

Mdeci, apogeul fu in 20 Septembrie 2017 cand m-am intors de la mama din Italia si cantarul mi-a aratat 90.3 Kg. Altfel spus, la 1.60 inaltine, si 1.20 in talie, ce sa zic, rotunda eram, fara sa exagerez in vre-un fel. Asa ca m-am reintors la sala, asta dupa ce mai fusesem in martie, aprilie si nitel in mai, dar cam fara chef si mai ales, fara rezultate pe cantar. Plus ca m-am ales cu o durere de spate ceva de groaza iar la recomandarea medicului, am luat pauza 3 luni de la orice fel de miscare.

Octombrieam slabit 1.5 kg-  15 antrenamente-  ( 88.8 kg la final de luna),  am scris aici cum au mers lucrurile si cam ce exercitii faceam. Asa cum ziceam si acolo, rezultate la cantar, again nimic semnificativ.

Noiembrieam slabit 0.5 kg- 13 antrenamente-   (88.3 kg la final de luna),  scriam aici  cam ce-am facut. Din noiembrie am inceput usor sa fie mai atenta si la alimentatie

Decembrie-am slabit 0.6 kg- 9 antrenamente-  (87.7kg)  la care as adauga 2 zile cu alergatul dupa cadouri si 3 zile cand am- plimbat musafirii de Craciun prin Malta.

Ianuarie- am slabit 2.5 kg – 15 antrenamente plus 2 zile de mers pe jos in Catania si am ajuns 85,2 kg. Nu stiu de unde a fost schimbarea, poate in faptul ca Mark- antrenorul meu preferat 🙂 mi-a explicat sa o las mai usor cu circuitul de exercitii (ajunsesem sa fac si o ora) si sa fac mai mult cardio. Cum am vazut rezultate de la saptamana la saptamana, a fost mult mai usor sa ma motivez si sa ma duc la sala mai des si sa mananc mai atent. Pentru prima data am simtit ca fac ceva bine 🙂 La capitolul mancare, am introdus cu succes supa de pui 🙂 si pe cea de linte. Si am mers pe aceeasi idee ca pana acum, mic dejun biscuiti din oats facuti de mine cu nuci si in zilele libere oua in tigaie, 2 gustari cu fructe, pranz o combinatie de carbohidrati, proteine si legume- de cele mai multe ori supa, ori paste cu sos de carne si fasole verde langa. Cina– ce se nimerea, de la mamaliga cu branza, la supa crema de legume sau cea de linte in care am adaugat iaurt grecesc, ori paste- daca la pranz aveam supa de pui. Oh da, si am inceput sa beau si ceva mai multa apa, insa oricum as da-o, eu la 2 litri pe zi nu ajung.

Si nu, nu am tinut dieta pentru ca acum, dupa ani de  zile de incercari stiu ca nu pot. Numai in ianuarie pot sa spun ca am mancat prajituri de 4-5 ori- insa cu limita, la fel si pizza- insa cate o felie, si cartofi prajiti- asa de pofta 🙂 Si ciocolata, de cateva ori, insa tot asa fara sa dau gata o ciocolata de juma de kil in 10 minute.

Provocarea pentru februarie o sa fie sa ma duc de 6 ori pe saptamana la sala.

Februarie- am slabit 2.6- kg 22 antrenamente- 82.6 kg (zilele din Venetia cand am mers cate 20 de mii de pasi pe zi, eu le consider antrenamente 🙂

Concluzie dupa prima in luna in care am chiar am vazut rezultate:

  • ca sa slabesc musai sa-mi misc fundu macar 5-6 ori la sala. 2-3 antrenamente nu vor face minuni.
  • 30-40 min de cardio is un must, cat mai combinate- treadmill, rowling machine, eliptical.  30 min la inceput si macar 10 la final.
  • exercitiile la masini nu prea isi au rostul, in conditiile in care tot ce vreau eu e sa slabesc si nu sa tonifiez. Deci body exercise are the key- cat mai multi muschi folositi, cu atat mai eficiente vor fi- pt picioare– squats cu kettlebel, 8turi cu kettlebell, lunges, side lunges cu o bara de 4 kg,  sarituri laterale pe bossu ball, alergat pe loc cu genunchii sus, etc. pt maini-half push ups, ridicari gantera cu 5 kg, half squats cu 3  kg in maini, squats cu mingea,  kettlebell deasupra capului, pt abdomen– kettlebell swing, kettlebell in jurul corpului, bridges cu 6 kg, pass between legs cu 3 kg, abdomene, intr-o parte cu 6 kg, plank cu pas lateral, side plank. etc.

Ce vreau de la Martie? Sa continui sa merg de 6 ori pe sapt la sala. Chit ca-n unele zile o sa ma duc doar sa merg.

Martieam slabit 3.7 kg luna asta– am facut 24 de antrenamente la sala78.9 kg Sincer, nu prea stiu cum am slabit luna asta. Si culmea, asta e luna in care am slabit cel mai mult, aproape 4 kg. Pana acum tinem cu juramant jurnalul alimentar, bine, nu era jurnal era aplicatia de la Samsung, insa luna asta am cam uitat complet. Iar pe langa uitat se adauga niste Baileys, cam multicei carbohidrati, etc. Plus la sala, am cam tinut-o numai pe cardio si super putinele exercitii. Spre marea mea uimire merge. Slabesc. Ba chiar am ajuns in stadiul in care au inceput sa stea hainele pe mine ca pe gard. Lucru bun, de altfel, na, pentru prima data dupa niste luni pot sa spun ca vad si eu rezultate- oficial am slabit in total mai mult de 10 kg 🙂 . Ma astept evident la stadiul de platou, ala in care nu o sa mai dau jos nimic-nimic. Atunci sa vedem cu o sa o dau.

Ce vreau pentru Aprilie? Acelasi 6 zile pe saptamana la sala, si recunosc ca sunt tentata sa iau niste suplimente cu L-Carnitina.

Aprilie, Mai, Iunie- au fost luni de mentinere. Am continuat cu mersul la sala, dar ceva mai putinel si nici nu am mai tinut cont la mancare.Stresul si probleme din viata de zi cu zi, si-au spus cuvantul. Initial spuneam ceva de L-Carnitina, dar am vorbit cu tipul de la sala si mi-a zis sa renunt la idee, tot slabitul sanatos sa fie cheia.

Iulie- am slabit 1.3 kg, am facut 16 antrenamente, 77.5 kg la final de luna. Estimez ca am reusit sa trec de faza de platou. Ce am schimbat? Intai partea de cardio, adica rutina de la banda. Acum iau cu mine 2 gatere de 5 kg si alternez mersul cu ele in mana la incl 1 si viteza 5.5 si alergat usor, fara gantere la 7.0. Cardio fac undeva la 20-30 de min, maxim iar exercitiile undeva la 20 de minute. Am schimbat un pic si exercitiile si ce stiu e ca acum, cand termin is fleasca. Curg apele de pe mine, cum nu credeam ca o sa patesc.

Pentru August vreau doar sa fiu mai atenta la mancare, pentru ca am senzatia ca iar am inceput sa exagerez cu carbohidratii! De mers la sala, nici nu visez prea mult, in conditiile in care e asa cald!

August – am slabit aproape 1 kg, 76.6 kg la final de luna, iar antrenamente cred ca nu au fost 5 in total. In zilele libere am fost de cateva ori la piscina, dar mai mult ca sa zac la soare, nu ca sa inot. E clar ca ce am dat jos luna asta, a fost doar cu ajutorul alimentatiei.

Din Septembrie vreau sa incerc SWEAT app, un program al Kaylei Itsines, cu sport si mancare. Parca am nevoie asa, de un stimul. Iar aplicatia pare sa fie fix ce am nevoie, cu program de sport, doar 30 de min pe zi, si idei de mancare.

Septembrie- fara antrenamente si doua saptamani petrecute in tara. Cu toate astea nu am reusit sa ma ingras doar 2 kilograme, asa ca am terminat luna cu 78.8 kg. 

Octombrie- Am slabit 1 kg, 77.8 kg la final de luna. Am inceput BBG program, cu 3 antrenamente cu greutati pe saptamana (8 exercitii- undeva la 30 de minute) si alte 3 zile cardio, doar 35 de minute. Inca nu ma pot decide ce minuni face programul, mai ales ca nici nu prea m-am tinut de el, asa cum mi-am dorit. Insa merg inainte cu el, poate de luna viitoare o sa am si ceva schimbari.

Realizarea lunii Octombrie e faptul ca am reusit sa gasesc o varianta de cina lejera – supa crema de legume de cele mai multe ori, si o varianta care sa-mi placa pentru micul dejun- paine integrala cu branza si somon afumat.

 

Reclame