Despre 2022

L-am gasit si pe asta n drafts si e pacat sa-l pierd 😉 Pe scurt, 2022 a fost despre cum am invatat, dupa muuulti ani, ca pot iubi si pot fi fericita din nou 😉

Habar n-am cum sa-l numesc, dar a fost clar anul in care am invatat despre mine, cat n-am făcut în ultimii 10 la un loc.

Ianuarie, la insistentele terapeutei, instalez Tinder și încep sa ies la dates. Găsesc un tip fain, conversatii super mișto și cand dau sa aflu detalii mă pun vecinii la curent ca e super cunoscut p-aci, ca-l stie lumea de la tv, un soi de vedeta locala, Fix ce mi lipsea. Si a fost fan cele cateva luni cat ne-am văzut – iar azi, in 2024 cand postez asta, trebuie sa recunosc ca tipul asta, asa tampitel cum e el, mi-a schimbat modul în care vad bărbații și ce așteptări ar trebui sa am. Si culmea, e inca prezent in viata mea. 🙂

Februarie, facut 40 de ani, și am ales să-mi fac cadou de ziua mea o după-amiază la Spa.

Tot cam atunci accept sa ieșim la cina cu P, alege sa ne vedem prima data de Valentines Day, chit ca eu lucram noaptea și la 10pm a trebuit sa ma aducă înapoi acasă. Mi-a adus flori, deschis usa la masina, chiar …m-a lăsat fără cuvinte, Vecinii erau pe după perdele fix ca mama în adolescentă. Fain, chiar fain.

Zambesc iar, din tot sufletul.

Mai decid și sa rezolv ultimele probleme urgente la dentist.

Martie

Continui sa ma vad cu omul, și cumva reușim sa lasam tot în urma și să ne bucurăm efectiv de fiecare moment petrecut în parte. Cumva nu-mi vine sa cred ca pot zambi iar, din tot sufletul meu

Aprilie– mă vad cu fetele de Paste, și reușim sa ieșim la un afternoon tea pe care ni l propusesm de multa vreme

Mai simt ca am nevoie sa mi fac o pauza n ganduri, așa ca plec o zi juma la Veneția,unde fac 50k de pasi pe jos

June– a fost o luna ciudata cumva, plina de lucruri insa nu am fost in apele mele. Am mers sa vad Earth Garden, pentru prima data la Teatru, ba chiar m-as scos singura la o cina si o plimbare in Mdina.

July– plecare in tara, vizitat Brașov și plecatul în Grecia cu mama

Octombrie– Halloween party cu fetele mele

Decembrie– mers la targul de crăciun sa fac poza cu Moșul.

Lasă un comentariu