Alice ne trimite in vacanta la Predeal

Ultima mea plecare la munte a fost cred ca in urma cu cateva luni, cand am mers (ce-i drept in treacat) pe la Brasov. N-am apucat decat sa vizitez Biserica Neagra, sa beau o cafea la o terasa si asta a fost tot. A trebuit sa ne intoarcem rapid, pentru ca in aceeasi noapte, urma sa plec in tara.

300920122249

Drumurile mele la munte au fost destule, insa in ultimii zece ani am mers de cele mai multe ori la Barajul Vidraru, la Capra sau Piscul Negru. Sunt zone in care pot sa ajung rapid, cu masina pentru ca locuiesc „la poalele muntelui”. Si cat am lucrat in tara am profitat de lucrul asta si am facut chiar cateva materiale in zona montana. Asa  am avut ocazia sa urmaresc niste masoni ce-si dadusera intalnire fix in varf de munte, am vizitat centrala subterana de la Barajul Vidraru, m-am plimbat cu vaporasul si am vizitat   parcul de aventurã rope-course de la Capra, pe Transfagarasan.

La Predeal insa nu am ajuns, cel putin nu il ultimii 15 ani. Si recunosc ca as vrea sa merg. De ce? Pai intai de toate, vreau sa vad cu ochii mei ce are atat de special aceasta zona. 🙂 Apoi as vrea sa ma plimb cu telescaunul, sa (incerc) sa schiez si sa vizitez zona, pas cu pas.  Un week-end in doi la Predeal ar insemna muuuult relax, plimbari lungi si zeci de poze.

La Hotel Confort Suites 5* din Predealmi-a placut cel mai mult piscina interioara, faptul ca are Spa si nu in ultimul rand, camerele spatioase.

Iar oferta ce mi s-ar potrivi mie, este Every day is Valentines Day. Ce poti sa iti doresti mai mult decat sa dormi intr-un pat cu baldachin, sa iei micul dejun la pat intr-un hotel de 5 stele, sa iti faci de cap la piscina si jacuzzi iar dupa o zi de plimbare prin zona sa te bucuri de un masaj de ralaxare si o cina la restaurantul libanez 🙂 ??

Si ce n-am spus eu, e faptul ca un blogger are posibilitatea sa castige un week-end in doi, la hotelul asta. 🙂 Iar meritul ii apartine lui Alice, care a organizat un super concurs la ea pe blog, detalii gasiti aici .  Eu zic sa va grabiti, ca e pacat sa pierdeti o asemenea sansa!!

Si recunosc ca o sa il invidiez pe cel care o sa castige 🙂 Asadar, bafta tuturor iar lui Alice ii urez sa organizeze cat mai multe concursuri!!!

 

 

4 gânduri despre ”Alice ne trimite in vacanta la Predeal

Lasă un comentariu