Combinatii chic, de toamna

Incep cu un  tricou alb pe care l-as imbraca in combinatiile de mai jos. Recunosc ca dintre toate, cel mai mult imi place tinuta nr 3 🙂 Si uitandu-ma la poze, imi dau seama cat de multe tinute poti sa realizezi cu un simplu tricou alb. E nevoie de un pic de imaginatie si accesorii colorate  🙂

tricou

Apoi m-as opri la o camasa simpla, tot alba. Pentru care am si cateva idei vesele si calduroase. Combinata cu diferite accesori, de diferite culori, se schimba radical „privelistea”.

pizap.com13799476421994

Si as mai vrea rochita alba, ce poate fi purtata atat vara cat si toamna.  Cu un cardigan gri, balerini rosii si curea la fel, avem o tinuta perfecta pentru zilele frumoase de toamna. Si asta e doar una dintre cele 3 variante!

rochita alba

Cam astea sunt ideile mele 🙂

Sursa pozecatalogul de toamna 2013 TeX by Carrefour– acolo unde este specificat si Pinterest- restul pozelor.

4 gânduri despre ”Combinatii chic, de toamna

  1. Nice zice:

    Si in mine a dat mania shoppingului si a cautatului de haine fancy de toamna. 😀 Haine si accesorii. Mor dupa cizme si genti. 😀 Imi plac mult sacourile din pozele de mai sus. Ador sacourile, piesele mele favorite de imbracaminte. 😛

    • ella zice:

      Deci nu-s singura 🙂 Eu de un an si ceva m-am aprins dupa chestii din astea, feminine! Si eu tot cu ochii dupa genti si sacouri 🙂
      Deja ma gandesc la reducerile din iarna si imi fac liste cu ce as vrea sa-mi cumpar 🙂

Lasă un comentariu