Laminarea parului acasa

Aseara am facut-o si pe asta. Mi-am laminat parul acasa si-s foarte incantata de rezultat! Parul e mult mai moale, se descurca mai usor, e lucios, nu mai e aspru sau uscat si il simti mai greu. Despre chestiunea asta cu laminatul am citit la FashinDoctor pe blog si mi s-a parut ca merita incercata. Mai ales ca in prealabil o testase si Casatorita, iar ea s-a declarat multumita. In mod normal, tratamentul asta se face in salon, si costa in jur de 300 de lei, insa lejer se poate face si acasa, folosind gelatina de bucatarie. (aceasta contine colagen natural ce ajuta la cresterea si fortifierea parului)

Mie mi-a placut si vreau sa mai repet tratamentul la urmatoarele 2 spalari, iar apoi o sa ma rezum sa il fac o data pe luna. Cum am facut eu. Intai am spalat si dat cu balsam pe par. Apoi am luat o punga de gelatina in folii, si am urmat instructiunile. (Cele 6 folii le-am lasat 4 minute in apa rece, apoi le-am scurs si le-am pus intr-un castronel cu 6 linguri de apa fierbinte si am mestecat). Cand era totul omogen, am pus si cateva linguri de balsam de par si apoi am aplicat compozitia pe pleata uda. Am acoperit parul cu folie de celofan si apoi am infasurat cu un prosop. Dupa 45 de minute am limpezit.

In cazul meu, cred ca e a doua oara in viata cand aplic o masca pentru par. Dupa mai multe tentative, am reusit sa gasesc o slutie ok pentru parul meu, asa ca in ultima perioada ma rezumam la a folosi sampon de la Garnier si in loc de balsam, o masca tot de la Garnier (sub form ade borcanel). Si era ok. Candva am incercat sa folosesc masca cu oua si ulei de masline si pana am dat-o jos din parul meu…a fost groaznic. Sau nu am stiut eu cum se face. Cert este ca dupa acea masca, miroseam a oua clocite 🙂 Laminarea a fost insa ok, cu toate ca m-am temut ca nu mai scap de tot maslavaisul din cap. Si la final parul mirosea foarte frumos. Si cum am spus, sigur mai repet procedeul!

Doar am zis ca anul asta o sa ma ocup nitel si de mine!!!

11 gânduri despre ”Laminarea parului acasa

  1. Ana Maria zice:

    Sa sti ca nu am stiut de metoda asta si , mea culpa , de obicei nu prea citesc postarile despre cosmetice si treburi de gen…Dar am bagat la cap si am in proiect ce ai scris tu aici…..Pana la urma cate linguri de balsam ai pus?Ca balsamul meu este cam scumput si nici nu prea mai am…. 🙂
    Ai folosit un plic intreg de gelatina?Eu am gelatina foi , nu granule….le folosesc pe toate?
    Am sa incerc….mi se pare ok….si ce am sa patesc pana la urma? Cade parul….creste altul…. 😀 😀 😀 ( glumesc)

    • ella zice:

      Pentru pleata mea am folosit 6 foi de gelatina iar balsam, am pus cam 3 linguri. Din cate am citit, rolul balsamului este acela de a ajuta la eliminarea gelatinei din par, asa ca ma gandesc ca ai putea sa folosesti si un balsam mai ieftin.
      Sa-mi spui cum a fost parul dupa 🙂

  2. Diana zice:

    nu inteleg una 6 foi de gelatina? asta cum? 6 plicuri? sau cum?
    cite grame de gelatine dati un link de ce gen de gelatina folositi

    • Imperfect woman zice:

      Diana, in tara am folosit gelatina de la Dr Oetker, cred ca i foarte usor de gasit si costa in jur de 1,5 lei. Cauta varianta gelatina in folii si intr un plic vei gasi 6 folii. Si urmeaza instructiunile de pe plic, insa nu pune atat de multa apa…jumatate de cana de apa fierbinte e mai mult decat ok!

  3. Veronica zice:

    Buna , deci vroiam sa te intreb ce efect ti-a facut aceasta laminare si daca o mai folosesti luind in considerare ca ai scris articolul acum 3 ani , multumesc anticipat.

Lasă un comentariu